loading...
هک + طراحی سایت + نرم افزار
demo بازدید : 83 دوشنبه 16 فروردین 1395 نظرات (0)

باسلام خدمت شما دوستان گرامی
با عرض معذرت خدمت شما سایت مدتی آفلاین بوده است !!!! اما از امروز شروع به فعالیت میکند

 

 

سال نو به همه مبارک

href://

demo بازدید : 110 شنبه 29 اسفند 1394 نظرات (0)

dostan site learningIT be dalil esteghbale khobe shoma dostan va nadidan in bazdid khobe shoma dostan tavasod site haye digar hack shode va movaghatan Offline khahim bod be sor@t amniat kafi ra ijad khahim kar va be sorat website bala miam

demo بازدید : 154 جمعه 07 اسفند 1394 نظرات (0)

ویدیو آموزشی کرک VPS با برنامه Fast RDP

🌹در این ویدیو آموزشی سعی کردم شما رو با برنامه جدید کرک وی پی اس ( Fast RDP ) آشنا کنم

برنامه Fast RDP با قابلیت های جدید و سرعت بسیار عالی. که قادر هستش هنگام اسکن ای پی ها ، آی پی ها رو هم برای شما کرک کنه.

پس لازم به برنامه های مشابه نیستش. با این برنامه میتونید هم کرک کنید و هم آی پی ها اسکن بشه.

این برنامه بر روی ویندوز خانگی قابل اجرا نیست.. باید حتما VPS عادی یا VPS اختصاصی داشته باشید.😎

demo بازدید : 97 پنجشنبه 06 اسفند 1394 نظرات (0)

باسلام خدمت تمام کاربرای گرامی
دوستان من از همه شما عذرخواهی میکنم تیم learningIT برای مدتی آفلاین بود و از همین امروز کار خود را دوباره شروع خواهد کرد عذرخواهی مارا بپذیرید

demo بازدید : 136 یکشنبه 18 بهمن 1394 نظرات (0)

قسمت ششم : DHCP – APIPA

در شبکه ها ما می توانیم کلاینت ها را به 2 صورت Static و Dynamic یا بهتر است بگوییم به 2 صورت دستی و اتوماتیک ای پی دهی کنیم.

که در بحث دی اچ سی پی و ای پی پا، ما به بررسی ای پی دهی اتوماتیک می پردازیم


demo بازدید : 75 شنبه 17 بهمن 1394 نظرات (0)

قسمت دوم : توپولوژی ها

در مبحث توپولوژی ها به بررسی تمامی توپولوژی ها و همبندی های شبکه های کامپیوتری یا همان طرح و ساختار اولیه پیاده سازی شبکه ها و برخی از اصطلاحات رایج می پردازیم.


برای دانلود کلیک کنید

 

منبع : the haking

demo بازدید : 91 شنبه 17 بهمن 1394 نظرات (0)

با بخش اول از دوره ی آموزشی مباحث Network+ در خدمتتون هسیتم. برخلاف دوره های دیگر که در کانال برگزار شد، دوره Netwok+ را با ویدئوهایی از پیش تهیه شده پیش می بریم...

 قسمت اول : آشنایی با سرفصل ها

demo بازدید : 95 جمعه 16 بهمن 1394 نظرات (0)

اطلاع از جدید ترین حفره های امنیتی کشف شده

اگر به دنبال این هستید که همیشه از آسیب پذیری های جدید که توسط محققین امنیتی و نفوذگران کشف و پابلیک (عمومی) شده است اگاهی داشته باشید در اینجا ما در اینجا چند سایت  را به شما معرفی میکنیم که با مراجعه به این سایت ها میتوانید  از جدیدترین حفره های امنیتی کشف شده از سیستم عامل ها و اپلیکیشن ها اطلاع پیدا کنید.

demo بازدید : 92 جمعه 16 بهمن 1394 نظرات (0)

ابزار Searchsploit یک ابزار در کالی لینوکس هست که بهمون امکان جستجو توی سایت Exploit-db برای پیدا کردن اسیب پذیری های یک مدیریت محتوا مثل وردپرس یا جوملا رو میده.

که با استفاده از این ابزار بدون این که وارد این سایت بشید امکان برسی و پیدا کردن اکسپلویت رو برای یک مدیریت محتوا در اختیار شما قرار میده.

demo بازدید : 76 جمعه 16 بهمن 1394 نظرات (0)

دوستان و همراهان گرامی سایت لرنینگ آی تی این وبلاگ درنظر دارد که دوره های نتورک که در 8 قسمت است را توسط تیم لرنینگ آی تی و تیم the haking  به شما عزیزان آموزش داده شود این آموزش ها از فردا بارگذاری خواهد شد ارادتمند شما demo

demo بازدید : 98 چهارشنبه 14 بهمن 1394 نظرات (0)

FBackup 6.0 Build 91 نرم افزاری کاربردی برای تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات می باشد. این نرم افزار دارای رابط کاربری ساده بوده و قابلیت تهیه نسخه بک آپ به صوت خودکار و در زمان های معین را دارا می باشد، همچنین از فشرده سازی بک آپ ها و قرار دادن رمز عبور بر روی آنها نیز کاملا پشتیبانی می کند. علاوه بر فشرده سازی اطلاعات در نرم افزار ،شما می توانید یک کپی دقیق از فایل ها و پوشه ها و ساختار آنها نیز تهیه کنید.

demo بازدید : 72 چهارشنبه 14 بهمن 1394 نظرات (0)

PotPlayer 1.6.58402 یکی از پلیرهای رایگان ، حرفه ای و پرطرفدار با پشتیبانی از زبان پارسی نزد کاربران اینترنتی میباشد که طیف وسیعی از فرمتهای صوتی و تصویری را پشتیبانی میکند و شامل پوسته هایی با موضوعات مختلف میباشد که کاربران حتی با نوع سیستم عامل خود میتوانند هماهنگ کنند.
نرم افزار ساخت شرکت کره ای KMPlayer میباشد و به گفته کاربران اینترنتی حتی از KMPlayer هم بهتر عمل میکند و به خوبی از انواع زیر نویس ها پشتیبانی میکند و کدک های موجود در این نرم افزار شما را از نصب کدک های اضافی جهت پخش بهتر ویدئوها بی نیاز میکند.
امکان تنظیم نور ، صدا ، سرعت پخش ویدئوها ، فونت و رنگ زیرنویس ، کلیدهای میانبر و... امکاناتی است که نرم افزار برای رضایتمندی بیشتر در اختیار کاربران خود قرار داده است.

demo بازدید : 75 چهارشنبه 14 بهمن 1394 نظرات (0)

WinUtilities Professional 12.3 مجموعه ای از ابزار های برنده جایزه می باشد که جهت بهینه سازی و افزایش سرعت کارد کرد سیستم شما در یک نرم افزار جمع شده اند . این مجموعه کاربردی بهینه سازی شامل ابزارهایی جهت پاک سازی رجیستری ویندوز ، فایل های موقت ایجاد شده توسط ویندوز در داخل هارد درایو ها ، تاریخچه انجام عملیات ها در نرم افزار ها و مرورگر های اینترنتی ، ذخیره گاه سیستم و کوکی ها می باشد . همچنین از عملیات دفرگمنت درایو های شما جهت بهبود کارایی سیستم و پایداری آن پشتیبانی می کند .

یک قابلیت از پیش تعیین شده به نام Startup Cleaner به شما این امکان را می دهد تا فایل هایی را که به صورت خودکار همراه با لود اولیه ویندوز اجرا می شوند کنترل کنید ، فایل های تکراری را پیدا نمایید ، میانبر های از کار افتاده شده را تصحیح کنید ، و نرم افزار های غیر ضروری را از سیستم حذف نمایید . از ویژگی های دیگر نرم افزار می توان به حذف امن فایل ها ، تکه تکه کردن فایل های داخل Recycle bin ، زمانبندی وظایف تامین و نگه داری سیستم ، و بازگردانی فایل های به اشتباه حذف شده را دارا می باشد .

demo بازدید : 88 چهارشنبه 14 بهمن 1394 نظرات (0)

Syncovery Pro 7.40 نرم افزاری مفید و کاربردی جهت هماهنگ سازی و یکسان سازی فایل ها میباشد. از این نرم افزار جهت کپی کردن فایل ها در هرکجا که نیاز است استفاده میشود. استفاده از این نرم افزار در تهیه بک آپ از سیستم های خانگی ، مک بوک ، سرور ها ، نوت بوک ها و سیستم های آنلاین، این نرم افزار را جزو نرم افزار های محبوب قرار داده است.

demo بازدید : 95 چهارشنبه 14 بهمن 1394 نظرات (0)

AOMEI OneKey Recovery 1.5.0.0 نرم افزاری رایگان برای ایجاد یک پارتیشن بازیابی سیستم به حالت اولیه ( factory recovery )  و تهیه بک آپ پشتیبان و ذخیره برنامه ها برای زمانی که سیستم آسیب ببیند میباشد . AOMEI OneKey Recovery به شما امکان تهیه پارتیشن بندی ها و تنظیمات مانند تنظیمات OEM یا Lenovo را میدهد. البته کارامدتر از OEM عمل میکند چون نه تنها از فایل ها و نرم افزار های شما بک آپ میگیرد، بلکه به شما امکان بازیابی و ذخیره سیستم عامل را هم میدهد حتی زمانیکه توانایی بوت شدن را نیز نداشته باشد. شما میتوانید با لمس کردن کلید A و یا انتخاب از منوی بوت ویندوز، به برنامه ی AOMEI OneKey Recovery وارد شوید و سیستم خود را بازیابی نمایید.

demo بازدید : 82 چهارشنبه 14 بهمن 1394 نظرات (0)

Google Chrome 48.0.2564.97 Final گوگل کروم یک نرم افزار مرورگر اینترنت متن‌باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد. در ابتدا نسخه آزمایشی آن برای کاربران نرم افزار سیستم عامل ویندوز در یک صد کشور جهان عرضه شد ولی نسخه های منطبق با نرم افزار عامل لینوکس و رایانه اپل مکینتاش آن هم در آینده توزیع شد.این مرورگر بر پایه هسته مرورگر اپن‌سورس WebKit نوشته شده است. از امکانات و قابلیت های آن می توان به Tabbed browsing، امکاناتی مشابه Privacy در ویندوز اکسپلورر و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود. این مرورگر فوق العاده سریع شرکت گوگل همانند سایت گوگل از ظاهر بسیار ساده ای تشکیل شده است. از مزیت های گوگل کروم می توان به وجود بخشی با نام Task manager یا مدیریت پردازش ها در این مرورگر اینترنت اشاره کرد که قالبت مدیریت تب های باز شده و پلاگین های بارگزاری شده را به کاربر میدهد.

demo بازدید : 78 چهارشنبه 14 بهمن 1394 نظرات (0)

Internet Download Manager 6.25 Build 11 Final Retail یا همان IDM یک نرم‌ افزار مدیریت دانلود است که تنها برای سیستم‌ عامل مایکروسافت ویندوز قابل استفاده‌ است. Internet Download Manager ، دانلودها را به چند رشته تقسیم می‌کند تا عملیات دانلود سریع‌ تر انجام شود. IDM با برنامه‌های اینترنت اکسپلورر، اپرا، نت‌اسکیپ، موزیلا فایرفاکس، گوگل کروم کار می‌کند. تاکنون گزارشی مبنی بر اینکه IDM محتوی جاسوس‌افزار یا adware باشد، منتشر نشده‌است. IDM می‌تواند فیلم‌هایی که در وبسایت‌ ها مشاهده می‌کنید را دانلود کند. هنگامی که فیلمی از اینترنت پخش می‌شود، به طور خودکار عبارتی را به نام Download this video در کنار صفحهٔ فیلم یا صدا ظاهر می‌شود که با کلیک بر آن می‌توان فیلم یا صدا را بارگیری کرد. با اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را افزايش دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان،  قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلود ها و ... اشاره کرد.

demo بازدید : 99 چهارشنبه 14 بهمن 1394 نظرات (0)

Rufus 2.6.818 Finalنرم افزاری کم حجم و کاربردی که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید USB درایوهای Bootable بسازید. اما مهم ترین تفاوت Rufus با سایر برنامه های ساخت USB درایوهای Bootable سرعت این برنامه است. بنا به گفته توسعه دهنده Rufus، سرعت این برنامه دو برابر بیشتر از برنامه هایی مانند UNetBootin, Windows 7 DVD/USB Tool است، بعد از دانلود و اجرای برنامه ابتدا باید درایو USB خود را انتخاب کرده و سپس فایل ISO را انتخاب کنید تا محتویات فایل ISO داخل درایو USB منتقل شوند .

demo بازدید : 92 چهارشنبه 14 بهمن 1394 نظرات (0)

مایکروسافت نسخه‌ جایگزین ویندوز 8.1 را با نام ویندوز 10 به صورت رسمی منتشر کرد. مایکروسافت منوی استارت را که با معرفی ویندوز 8، حذف شد، به محیط دسکتاپ، ویندوز 10 باز گردادنده است، سیستم‌ جستجو در ویندوز 10 بهبود یافته و پشتیبانی از ماوس و صفحه‌کلید نیز بهتر شده است. مایکروسافت در ویندوز جدید خود تلاش نموده تا به بازخوردهای کاربران قدیمی، توجه نموده و نیازهای آن‌ ها را برآورده کند. ویندوز 10 ترکیبی از قابلیت‌های خوب ویندوز 7 و ویندوز 8.1 به شمار می‌رود.

demo بازدید : 66 چهارشنبه 14 بهمن 1394 نظرات (0)

WYSIWYG Web Builder 11.0.2 نام نرم افزاری می باشد که توسط شرکت Pablo Software طراحی شده است و به وسیله آن قادر خواهید بود به راحتی و بدون نیاز به داشتن دانش در زمینه برنامه نویسی وب سایتی مطابق با سلیقه خود و موضوع کاری خود طراحی کنید. در این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا از قالب های آماده موجود در کتابخانه نرم افزار که هریک برای موضوعات مختلف کاری سازگاری دارند استفاده کرده، وب سایت مورد نظر خود را طراحی کنند. این نرم افزار دارای بیش از 100 قالب آماده برای طراحی وب سایت می باشد.

demo بازدید : 94 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (0)

آموزش هک دوربین های مدار بسته:

اکثریت شما کاربران بدنبال آموزشهایی مفید و کاربردی و البته با کیفیت در مورد نفوذ و هک دوربین های مدار بسته بوده اید. در این پست ما نیاز شما را در این رابطه برآورده ساخته ایم.

دوربین های مداربسته امروزه بعنوان چشم سوم برای حفظ و افزایش امنیت اماکن شخصی و عمومی استفاده می شوند. در آموزشی که برای شما قرار داده ایم براحتی می توانید به این دوربین ها نفوذ و کنترل آنها را در دست بگیرید.


demo بازدید : 74 چهارشنبه 07 بهمن 1394 نظرات (0)

باسلام خدمت کاربرای گرامی باعرض معذرت به دلیل آفلاین بودن سایت
دوستان در این پست مترجم سخنگو ویرا را خواهیم گذاشت و بجای پرداخت 50000 تومان فقط با پرداخت 5000 تومان صاحب این نرم افزار میشوید

demo بازدید : 189 دوشنبه 28 دی 1394 نظرات (0)

استفاده از یک سیستم عامل مانند کالی لینوکس به منظور انجام تست نفوذ بسیار ساده تر از تهیه و جمع اوری و همچنین نصب ابزارهای مختلف بر روی یک سیستم عامل میباشد. سیستم عامل کالی لینوکس که با فراهم کردن یک محیط کاربر پسند و همچنین نصب بودن ابزار های مختلف به صورت پیشفرض یکی از سیستم عامل هایی میباشد که علاقه مندان به هک و امنیت همچنین دوست داران لینوکس را به سمت خود سوق داده است که دیگر به دنبال نصب سیستم عامل دیگر یا نصب جداگانه ابزار های هک و امنیت در یک سیستم عامل نباشند و همچنین بودن تمامی ابزارهای مورد نیاز در این سیستم عامل یک برتری نسبت به سایر سیستم عامل ها میباشد سیستم عامل کالی لینوکس ابزار ها را در دسته بندی های مناسب قرار داده است و در انجام یک آزمون نفوذ، می تواند کمک شایانی به صرفه جویی زمان به نفوذگر کند.

demo بازدید : 636 یکشنبه 27 دی 1394 نظرات (0)

معرفی نرم افزار Droid SQLi
یک نرم افزار همانند هویج در ویندوز برای نفوذ با باگ sqli در اندروید استفاده میشود
نحوه استفاده به این صورت است که ادرس قسمت اسیب پذیر سایت  را در نرم افزار وارد کرده و عملیات نفوذ را طی میکنید

demo بازدید : 83 یکشنبه 27 دی 1394 نظرات (0)

افزایش امنیت مودم و وای فای در شش قدم

امنیت هیچگاه 100 درصد نیست اما با رعایت برخی موارد میتوان امنیت شبکه های وایرلس را بالا برد



1 ) نام کاربری و رمز پیشفرض مودم را تغییر بده
یوزر و پسورد اکثر مودم ها admin , admin میباشد وارد تنظیمات مودم شوید و ان را تغییر دهید .


demo بازدید : 71 یکشنبه 27 دی 1394 نظرات (0)

 آموزش هک سرور وب با متاسپلویت

در این آموزش ویدئویی با کیفیت بالا، با نحوه حمله به Postgresql با متاسپلویت آشنا میشوید...
هزینه این آموزش ۵۰۰ تومان است که با پرداخت وجه لینک دانلود به شما داده میشود

demo بازدید : 108 شنبه 26 دی 1394 نظرات (0)

در سال 1991 در حالی که جنگ سرد رو به پایان میرفت و صلح در افقها هویدا میشد، در دنیای کامپیوتر، آینده بسیار روشنی دیده میشد. با وجود قدرت سخت افزارهای جدید، محدودیت های کامپیوترها رو به پایان میرفت. ولی هنوز چیزی کم بود...

demo بازدید : 2272 شنبه 26 دی 1394 نظرات (0)

به نام خدا 

با سلام خدمت خدمت دوستان و بازدید کنندگان گرامی . 

طبق درخواست های زیاد دوستان در این پست اموزش مقابله با نرم افزار Dumpper & Jumpstart را میدم . 

طبق پست های قبل مقداری با امنیت شبکه های وایرلس اشنا شدید اما یکی از روش هایی این روز ها به دلیل ساده بودن خیلی ازش استفاده میشه هک شبکه ی وایرلس با WPS است که برای مقابله با ان باید با WPS اشنا بشید 

demo بازدید : 562 جمعه 25 دی 1394 نظرات (0)

سلام

میخوام توی این پست اموزش هک دستی (بدون نرم افزار) سایت دارای باگ sql رو اموزش بدم.

امیدوارم خوشتون بیاد.

اموزش:

مرحله ی اول اموزش شناسایی سایت باگ دار.

وارد سایت مورد نظر بشید و دنبال صفحه ای بگردید که اخرش 0870= باشه البته

فقط عدد 0870 نیست امکان داره هر عددی باشه این عدد رو برای مثال گزاشتم.

بعد از اینکه این صفحه رو پیدا کردید اخر ادرس علامت ' بزارید.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 98
  • بازدید ماه : 162
  • بازدید سال : 514
  • بازدید کلی : 21,541