loading...
هک + طراحی سایت + نرم افزار
demo بازدید : 75 شنبه 17 بهمن 1394 نظرات (0)

قسمت دوم : توپولوژی ها

در مبحث توپولوژی ها به بررسی تمامی توپولوژی ها و همبندی های شبکه های کامپیوتری یا همان طرح و ساختار اولیه پیاده سازی شبکه ها و برخی از اصطلاحات رایج می پردازیم.


برای دانلود کلیک کنید

 

منبع : the haking

demo بازدید : 91 شنبه 17 بهمن 1394 نظرات (0)

با بخش اول از دوره ی آموزشی مباحث Network+ در خدمتتون هسیتم. برخلاف دوره های دیگر که در کانال برگزار شد، دوره Netwok+ را با ویدئوهایی از پیش تهیه شده پیش می بریم...

 قسمت اول : آشنایی با سرفصل ها

demo بازدید : 95 جمعه 16 بهمن 1394 نظرات (0)

اطلاع از جدید ترین حفره های امنیتی کشف شده

اگر به دنبال این هستید که همیشه از آسیب پذیری های جدید که توسط محققین امنیتی و نفوذگران کشف و پابلیک (عمومی) شده است اگاهی داشته باشید در اینجا ما در اینجا چند سایت  را به شما معرفی میکنیم که با مراجعه به این سایت ها میتوانید  از جدیدترین حفره های امنیتی کشف شده از سیستم عامل ها و اپلیکیشن ها اطلاع پیدا کنید.

demo بازدید : 92 جمعه 16 بهمن 1394 نظرات (0)

ابزار Searchsploit یک ابزار در کالی لینوکس هست که بهمون امکان جستجو توی سایت Exploit-db برای پیدا کردن اسیب پذیری های یک مدیریت محتوا مثل وردپرس یا جوملا رو میده.

که با استفاده از این ابزار بدون این که وارد این سایت بشید امکان برسی و پیدا کردن اکسپلویت رو برای یک مدیریت محتوا در اختیار شما قرار میده.

demo بازدید : 76 جمعه 16 بهمن 1394 نظرات (0)

دوستان و همراهان گرامی سایت لرنینگ آی تی این وبلاگ درنظر دارد که دوره های نتورک که در 8 قسمت است را توسط تیم لرنینگ آی تی و تیم the haking  به شما عزیزان آموزش داده شود این آموزش ها از فردا بارگذاری خواهد شد ارادتمند شما demo

demo بازدید : 98 چهارشنبه 14 بهمن 1394 نظرات (0)

FBackup 6.0 Build 91 نرم افزاری کاربردی برای تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات می باشد. این نرم افزار دارای رابط کاربری ساده بوده و قابلیت تهیه نسخه بک آپ به صوت خودکار و در زمان های معین را دارا می باشد، همچنین از فشرده سازی بک آپ ها و قرار دادن رمز عبور بر روی آنها نیز کاملا پشتیبانی می کند. علاوه بر فشرده سازی اطلاعات در نرم افزار ،شما می توانید یک کپی دقیق از فایل ها و پوشه ها و ساختار آنها نیز تهیه کنید.

demo بازدید : 72 چهارشنبه 14 بهمن 1394 نظرات (0)

PotPlayer 1.6.58402 یکی از پلیرهای رایگان ، حرفه ای و پرطرفدار با پشتیبانی از زبان پارسی نزد کاربران اینترنتی میباشد که طیف وسیعی از فرمتهای صوتی و تصویری را پشتیبانی میکند و شامل پوسته هایی با موضوعات مختلف میباشد که کاربران حتی با نوع سیستم عامل خود میتوانند هماهنگ کنند.
نرم افزار ساخت شرکت کره ای KMPlayer میباشد و به گفته کاربران اینترنتی حتی از KMPlayer هم بهتر عمل میکند و به خوبی از انواع زیر نویس ها پشتیبانی میکند و کدک های موجود در این نرم افزار شما را از نصب کدک های اضافی جهت پخش بهتر ویدئوها بی نیاز میکند.
امکان تنظیم نور ، صدا ، سرعت پخش ویدئوها ، فونت و رنگ زیرنویس ، کلیدهای میانبر و... امکاناتی است که نرم افزار برای رضایتمندی بیشتر در اختیار کاربران خود قرار داده است.

demo بازدید : 75 چهارشنبه 14 بهمن 1394 نظرات (0)

WinUtilities Professional 12.3 مجموعه ای از ابزار های برنده جایزه می باشد که جهت بهینه سازی و افزایش سرعت کارد کرد سیستم شما در یک نرم افزار جمع شده اند . این مجموعه کاربردی بهینه سازی شامل ابزارهایی جهت پاک سازی رجیستری ویندوز ، فایل های موقت ایجاد شده توسط ویندوز در داخل هارد درایو ها ، تاریخچه انجام عملیات ها در نرم افزار ها و مرورگر های اینترنتی ، ذخیره گاه سیستم و کوکی ها می باشد . همچنین از عملیات دفرگمنت درایو های شما جهت بهبود کارایی سیستم و پایداری آن پشتیبانی می کند .

یک قابلیت از پیش تعیین شده به نام Startup Cleaner به شما این امکان را می دهد تا فایل هایی را که به صورت خودکار همراه با لود اولیه ویندوز اجرا می شوند کنترل کنید ، فایل های تکراری را پیدا نمایید ، میانبر های از کار افتاده شده را تصحیح کنید ، و نرم افزار های غیر ضروری را از سیستم حذف نمایید . از ویژگی های دیگر نرم افزار می توان به حذف امن فایل ها ، تکه تکه کردن فایل های داخل Recycle bin ، زمانبندی وظایف تامین و نگه داری سیستم ، و بازگردانی فایل های به اشتباه حذف شده را دارا می باشد .

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 107
  • بازدید ماه : 171
  • بازدید سال : 523
  • بازدید کلی : 21,550